پرمعامله ترین مناطق تهران مناطق پرتقاضای تهران آمار معاملات مسکن در تهران زومیلا

همینطور آلونک با تکنیک های داده کاوی، ابعاد مختلف بازار املاک را تحلیل نموده و گزارش های فصلی و سالانه ارائه می دهد و اطلاعات شهری و فرهنگی محله های مختلف را برای اسان تصمیم گیری کاربران عرضه می نماید. در این بازرسی‌ها یکی از تخلفات مشاوران املاک دریافت وجه به اسم شیرینی بود که به‌گفته یکی از بازرسان این اقدام مطابق قانون تجارت تخلف است و چنین چیزی ـ شیرینی ـ وجود ندارد. هموطنان شیرازی می‌توانند برای پرداخت عوارض شهرداری به سایت شرداری شیراز مراجعه کنند و به راحتی عوارض خود را مشاهده و در صورت تمایل اقدام به پرداخت کنند. هموطنان ساکن مشهد می‌توانند برای پرداخت عوارض شهرداری به سایت شهرداری مشهد مراجعه کنند و از امکان پرداخت عوارض نوسازی استفاده کنند. علاوه بر این خدمت، امکان پرداخت عوارض کسب و پیشه و عوارض خودرو نیز برای مودیان فراهم شده است.

  • با این حال گزارش میدانی روزنامه همشهری از بازار مسکن و گفت‌وگو با فعالان این بازار و مسئولان صنفی حاکی از این است که حداقل در ۶ ماهه امسال، وضعیت بازار مسکن چیزی جز رکود و کسادی نبوده است.
  • مالکان با هر قیمتی که تمایل داشته باشند، ملک خود را عرضه می کنند اما در این میان، مشاوران املاک، مقصر اصلی به حساب می آیند.
  • چرا که اساسا هنوز هم قیمت مسکن بسیار بالاست و کمتر کسی می تواند از عهده ی خرید این منازل مسکونی بربیاید.
  • همچنین شایان ذکر است که در صورتی که مشاورین املاک با ارائه اطلاعات غلط و یا موارد مشابه دیگر باعث فسخ قرارداد میان طرفین معامله شوند، طرفین مجبور به پرداخت حق کمیسیون نخواهند بود.
  گران ترین برج های تهران چه ویژگی هایی دارند؟

براساس اظهارات وی در پاییز چهار سال قبل، 12 هزار دفتر مشاور املاک در شهر تهران وجود داشته که با آگهی های سایت دیوار، ضرر کرده اند زیرا در معاملات املاک نباید واسطه را حذف کرد. عقبایی با دفاع از آلونک گفته بود اقدام اصولی، روش برنامه آلونک است چون با مشاورین املاک در ارتباط است. پیش از این که به معرفی و بررسی بهترین اپلیکیشن های املاک بپردازیم، شما را با گروه بزرگ و معتبر طراحی اپلیکیشن الفباوب معرفی می کنیم، یکی از بزرگترین مراکز طراحی اپلیکیشن های املاک – مشاور املاک – بنگاه – درج آگهی رایگان و … است.

معرفی واحدهای بدون پروانه کسب

طبق گزارش همشهری، مشاوران املاک باید در هر شهرستان به نرخنامه مصوب کمیسیون نظارت همان شهرستان عمل کنند و هرگونه تخلف آنها از نرخ‌های مصوب، می‌تواند از طریق شکایت به کمیسیون بازرسی و نظارت اتحادیه مشاوران املاک شهرستان پیگیری شود. مشاوران املاک باید در هر شهرستان به نرخنامه مصوب کمیسیون نظارت همان شهرستان عمل کنند و هرگونه تخلف آنها از نرخ‌های مصوب، می‌تواند از طریق شکایت به کمیسیون بازرسی و نظارت اتحادیه مشاوران املاک شهرستان پیگیری شود. رئیس اتحادیه مشاوران املاک استان تهران خاطرنشان ساخت که اقدامات این چنینی در افزایش قیمت مسکن چندان اثرگذار نبوده است. کیانوش گودرزی رئیس اتحادیه مشاورین املاک استان تهران به بیان توضیحاتی درباره وجود تبانی بین مشاورین املاک و معاملات سوری برای افزایش قیمت مسکن پرداخت. در سوی دیگر ماجرا، مشاورین معتقدند نرخ‌های حق کمیسیون مشاورین املاک در طی چند سال گذشته افزایش نیافته است.

تمدید پروانه کسب

جهت همکاری با مجموعه صدف مشخصات خود را ثبت کنید تا در اسرع وقت با شما تماس گرفته شود. کلیه محتویات این وبسایت متعلق به پست ملک می‌باشد و هرگونه استفاده از آن بدون ذکر منبع غیر مجاز است. اینبار پیشنهادی فوق العاده اوکازیون برای آن دسته از علاقه مندان به خرید ویلای ساحلی جنگلی جهت خرید د… ویلا باغ نقلی در چمستان، یکی از بهترین گزینه های اقامتی برای تفریح و استراحت است.

  بازار آپارتمان شرق تهران + قیمت روز

۲۵ میلیون تومان شهریه سرویس مدرسه!

عوارض ناپایدار به عوارضی گفته می‌شود که شامل مازاد بر تراکم مجاز، جرایم ناشی از آرا و قطعی کمیسیون ماده ۱۰۰ هستند. عوارض پایدار نیز به کلیه عوارض مثل عوارض ملی، عوارض نوسازی، عوارض سطح شهر، عوارض خودرو، عوارض صدور پروانه ساختمانی، عوارض کسب و پیشه و عوارض ۵ درصد بلیط مسافر اطلاق می شود. یکی از منابع درآمدی است که طبق قانون نوسازی و عمران شهری از سال ۱۳۴۸ در تمام شهرها برای عمران و نوسازی شهری دریافت می شود.

By ljhvd