هشدار رئیس اتحادیه مشاوران املاک به خریداران خانه تاثیر فضاسازی برخی پلتفرم‌ها بر افزایش قیمت مسکن همشهری آنلاین

با ورود به قسمت “ساماندهی پذیرنده‌های بانکی” تمام دستگاه‌های کارت‌خوان و درگاه‌های پرداخت الکترونیکی که به نام شما ثبت شده است را می‌توانید مشاهده کنید. علاوه بر این دستگاه‌های کارت‌خوانی که به نام شما ثبت شده است به تفکیک بر اساس دستگاه‌های کارت‌خوان الصاق شده به پرونده مالیاتی و دستگاه‌های کارت‌خوان الصاق نشده به پرونده مالیاتی قابل مشاهده است. در قسمت پایین این صفحه دستگاه‌های کارت‌خوانی که به بانک مرکزی برای غیرفعال سازی معرفی خواهند شد را نیز می‌توانید مشاهده کنید. برای اطلاع از نحوه محاسبه مالیات کارتخوان از فرمول جدیدی استفاده نمی‌شود، بلکه همان فرمولی که برای محاسبه مالیات بر درآمد مشاغل به کار می‌رفت در اینجا هم قابل استفاده است. بر اساس قانون پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مؤدیان، همه تراکنش‌هایی که به وسیله دستگاه پوز انجام می‌شوند فعالیت شغلی به حساب می‌آیند و به آنها مالیات تعلق می‌گیرد. ۶- مشاوران املاک مکلف هستند بعد از عقد قرارداد یا مبایعه‌نامه، هرگونه متمم برای آن را رایگان تنظیم کنند.

  • برای این کار باید تمرین و ممارست زیادی به خرج دهید به نحوی که در این بین این مهارت‌ها برای شما کاملا جا بیافتند.
  • در صورت چه معامله انجام شدو چه قرار از هم پاشید ، مالک و مشتری را از دست ندهید و دوباره پیگیر کار هر دو باشید تا به قرار برسید .
  • در آموزش مشاور املاک شما یاد می‌گیرید که چگونه با مشتریان مختلف ارتباط برقرار کنید و با استراتژی‌های ارتباطی متفاوت با انواع مشتریان آشنا شوید.
  • شما می توانید برای دانلود رایگان کتاب آموزش مشاور املاک به وب سایت ketabrah.ir مراجعه نمایید، و کتاب آموزش مشاور املاک را در همین وب سایت دانلود نمایید.
  • موسسه آموزش عالی آزاد امین با 18 سال سابقه آموزشی، مورد تایید وزارت علوم و تحقیقات است.
  • با سازندگان معروف و مطرح، سایر مشاوران املاک و حتی وام دهندگان تماس بگیرید و از رسانه های اجتماعی برای ایجاد اخبار در مورد شغل جدید خود استفاده کنید.
  بازار آپارتمان های زیر 100 متر در منطقه دو تهران + قیمت روز

منظور از مالیات بر اجاره‌ی املاک مسکونی و مالیات اجاره‌ی دست اول، مالیاتیه که جزو مالیات بر اجاره‌ی املاک مسکونی است و به درآمدهای به دست اومده شخص حقیقی و حقوقی، از بابت اجاره املاک و مستغلاتش تعلق میگیره. برای مثال، مالیاتی که بعد از یکسال باید پرداخت بشه؛ این مالیات شامل معاملاتی میشه که مالک پس از گذشت یک سال از خرید، نسبت به فروش اقدام میکنه. در این صورت مالیات ۲5 درصدی، به مابه‌التفاوت قیمت این ملک در زمان خرید و فروش تعلق می‌گیره و نه کل ارزشش. هر مشاور املاک باید با انواع مالیات‌های مسکن آشنا باشه تا بتونه به درستی، به مشتریانش مشاوره بده و اون‌ها رو از سردرگمی نجات بده.

کتاب الکترونیکی جامع آموزش صفر تا هزار مشاورین املاک

اگر مشاور املاک تازه کار هستید ، مطمئنا از خواندن این مقاله بسیار لذت خواهید برد. امیدواریم با مطالعه دقیق نسبت به آنچه که در اینجا توضیح داده ایم، از اشتباهات رایج در این شغل اجتناب و در وقت گرانبهای خود برای بستن معاملات بیشتر صرفه جویی کنید. متوسط درآمد مشاور املاک در رنج فروش در مناطق متوسط تهران در تابستان ۹۹ حدودا بین ماهیانه ۲۰ تا ۵۰ میلیون تخمین زده می شود. باور غلطی که در مورد شغل املاک وجود دارد این است که مشاورین مبتدی چندین ماه نمیتوانند کسب درآمد کنند اما چنین حرفی صحیح نیست. وس اندرسون از آن دسته کارگردان‌هایی به شمار می‌رود که فیلم‌های خاصی می‌سازد و همین خاص بودن هم باعث می‌شود که فیلم‌های او باب دل همه نباشد؛ خصوصا این اواخر.

  تعطیلی دو بنگاه املاک در مشهد - خبرگزاری مهر، ایران و جهان نیوز

سوالات پر تکرار و مهم

اما نکته مهم برای مشاوران حرفه ای این است که با داشتن فایل شخصی، می‌توانید تا حد قابل قبولی، بخشی از درآمد خود را تضمین کنید. مسلما فایل‌هایی که از طریق شرکت‌های فایلینگ (در تهران)، دیوار و شیپور بدست می‌آیند همان اقیانوس قرمز هستند. چرا که تعداد زیادی مشاور املاک وجود دارند که روی همین فایل‌ها در حال کار کردن هستند. بنابراین شما برای به قرارداد رساندن این فایل‌ها، باید وارد یک رقابت سخت شوید. همیشه رقابت شدیدی برای جذب فایل و داشتن فایل بیش‌تر بین مشاورین املاک وجود داشته. مشاورین املاک به خوبی می‌دانند که همیشه تعدادی فایل وجود دارد که چندین مشاور املاک روی آن کار می‌کنند.

حضور کیانوش گودرزی رئیس اتحادیه صنف مشاوران املاک تهران در …

پبام تبریک کیانوش گودرزی رئیس اتحادیه صنف مشاوران املاک تهران بمناسبت هفته دولت و روزکارم … تجربه ما پس از کار با بیش از 800 کسب و کار متفاوت نشان داده است هر کسب و کاری اگر اصول سیستم سازی را بداند و آنها را اجرایی کند، به رشد حداقل بین 20 تا 800 درصد طی دو سال خواهد رسید. هدایت و مشاوره مشتریان و درنهایت جذب مشتری شاید خیلی ساده تر از آن چیزی باشد که تصور می کنید. به عنوان نمونه گوشی تلفن را بردارید و با والدین، خواهر و برادر، دوستان، هم دانشگاهیان، همسایگان و سایر آشنایان، درباره کار و برنامه کاری خود صحبت کنید.

By ljhvd