پروژه نیکان چیتگر

دریاچه چیتگر یکی از مکان های تفریحی همیشگی شهروندان تهرانی است که میزبان میهمانانی از استان های دیگر و همچنین ساکنان محلی است. زیبایی جذاب این دریاچه، آب و هوای فوق‌العاده و امکانات تفریحی از دلایل اصلی محبوبیت این دریاچه است.

منطقه 22 تهران بزرگ ترین دریاچه مصنوعی ایران را در خود جای داده است که زیبایی استثنایی به این منطقه بخشیده و آن را به یکی از مناطق پرطرفدار و پربازدید تبدیل کرده است. وجود این دریاچه و افزایش رفت و آمد به این منطقه، گروه های زیادی را به فکر سرمایه گذاری در بخش تفریحی آن انداخته است. ورود امکانات تفریحی فراوان، دریاچه چیتگر را به یک مرکز تفریحی در تهران تبدیل کرده است. در آینده به بررسی و معرفی امکانات تفریحی این منطقه و پروژه های بزرگ آن خواهیم پرداخت.

پروژه نیکان چیتگر

معرفی امکانات تفریحی دریاچه چیتگر

چیتگر با وجود دریاچه زیبا و چشم نوازش، یکی از معروف ترین مناطق تفریحی تهران است که علاوه بر ظاهر جذاب، نقش مهمی در کاهش آلودگی شهر دارد. آب و هوای نسبتا خنک این منطقه آن را به یکی از مناطق مورد علاقه مردم در تعطیلات تبدیل کرده است و البته نباید از امکانات تفریحی، قابلیت دوچرخه سواری، خرید و … غافل شد. از مهم ترین امکانات تفریحی این منطقه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

دوچرخه سواری

یکی دیگر از تفریحات محبوب در این منطقه دوچرخه سواری در مناطق خاص است. علاوه بر مسیرهای تعیین شده، می توانید در اطراف دریاچه و روی پل آن نیز دوچرخه سواری کنید. سرگرمی های هیجان انگیز و مفرح که می توانید بدون محدودیت انجام دهید. در این منطقه گروه هایی در زمینه اجاره دوچرخه در انواع مختلف وجود دارد که می توانید در بازه زمانی مشخص شده این دستگاه را اجاره کنید.

  از دلالی تا ذبح اقتصادی مردم توسط بنگاه های معاملات ملکی، در بندرماهشهر چه می گذرد؟

شهر بازی

از دیگر امکانات تفریحی دریاچه چیتگر می توان به پارک موضوعی آن اشاره کرد که محیطی امن و مفرح را برای خانواده فراهم می کند. وسایل بازی مهیج، پارک سافاری وحشت، چرخ و فلک، پیست پرش آسمان، اسکی هوایی و… از برترین ویژگی های جذاب این منطقه است.

چرخ دستی

یکی از محیط های تفریحی منطقه ۲۲ تهران، پیست کارتینگ در کنار دریاچه چیتگر است. این پیست بر اساس استانداردهای جهانی طراحی شده است و می توانید یک بازی سریع و هیجان انگیز را تجربه کنید. با خرید بلیط می توان این شیرین کاری شگفت انگیز را انجام داد و همچنین می توانید در زمان انتظار از تماشای سرعت هیجان انگیز دیگر آن لذت ببرید.

قایق سواری گروهی

بدون شک یکی از اهداف بازدید مردم از این منطقه قایق سواری است. این یکی از فعالیت های هیجان انگیز و مفرح است که باعث شده است سواری خانوادگی و قایق های پدالی برای افراد کمتری امکان پذیر شود. وجود پرندگان، ماهی های دریایی، طبیعت جذاب و غروب آفتاب لذت قایق سواری را دو چندان می کند. ورود زنان باردار، افراد با وزن بیش از 90 کیلوگرم و کودکان زیر 14 سال ممنوع است.

پروژه نیکان چیتگر

رول گلایدر

اولین کایت سرفینگ یا زیپ لاین در ایران را در دریاچه چیتگر خواهید دید. یکی از سرگرمی های هیجان انگیز و لذت بخش که باعث افزایش سطح آدرنالین در خون می شود. این زیپ لاین 120 متر طول دارد و در ارتفاع 14 متری قرار دارد و همان هیجان یک ترن هوایی را برای شما به ارمغان می آورد.

  بازسازی و هوش، ترکیبی برای زندگی بهتر

سرسره سقوط آزاد

اگر به دنبال یک هیجان منحصر به فرد هستید، حتما سقوط آزاد را امتحان کنید. یکی از مهیج ترین امکانات تفریحی دریاچه چیتگر سرسره سقوط آزاد است که 24 متر ارتفاع و 80 متر طول دارد. شما از یک تشک مخصوص سواری استفاده خواهید کرد، به این معنی که به آب نیاز ندارید.

بام لند

این مکان مجموعه ای از امکانات تفریحی را در اختیار شما قرار می دهد تا بتوانید لذت و هیجان مطلق را در یک روز تجربه کنید. بام لند یکی از مراکز تفریحی تجاری چیتگر است که علاوه بر اوقات فراغت و تفریح، امکان خرید و خرید را در اختیار شما قرار می دهد. در این مجموعه می توانید از مزایای بازدید از آمفی تئاتر روباز، وی آر لند، ماهیگیری، مسیرهای پیاده روی و … بهره مند شوید. از دیگر امکانات تفریحی این مجموعه می توان به تشک چتربازی، اسکای هواپیما، فوتبال دستی، شهر بادی و … اشاره کرد.

شهربازی پارک کودک

یکی از بهترین ست هایی که با بازی های بسیار هیجان انگیز لحظات بی نظیری را برای کودکان رقم خواهد زد. برای ورود به این مجموعه باید بلیط بخرید، هر بلیط معمولا بازه زمانی یک ساعته دارد و سپس باید از مجموعه خارج شوید. ترامپولین، سرسره، ایر هاکی، اتاق موانع، فوتبال دستی، پل معلق و … از مهم ترین امکانات تفریحی کودکان در این مجموعه است.

پروژه نیکان چیتگر

دلایل محبوبیت دریاچه چیتگر

در میان آلودگی هوا و شلوغی تهران، دریاچه چیتگر بهشت ​​کوچکی است که می توانید یک روز از آن به عنوان استراحتگاه استفاده کنید. در این منطقه علاوه بر امکانات تفریحی، می توانید از فضای دلپذیر و هوای خنک و تمیز آن لذت ببرید. استقبال بی نظیر مردم تهران و اطراف آنقدر زیاد بوده که اسکان موقت در این منطقه ساخته شده و امکان اقامتی ساده و راحت را به شما می دهد.

  تاثیر قانون سقف جدید بر بازار اجاره

در این منطقه پروژه های مسکونی با پتانسیل عالی رونمایی شد که مهمترین آنها پروژه نیکان چیتگر است. پروژه نیکان یکی از بزرگترین پروژه های عمرانی این منطقه است که طی آن 700 واحد مسکونی با متراژهای 70 تا 150 متر مربع در ساختمان های 14 طبقه احداث می شود.

شروع این پروژه به این معنی است که بسیاری از خانواده ها با نقدینگی کم صاحب خانه می شوند، زیرا تمامی واحدهای این مجموعه پیش فروش شده است و افراد می توانند با دریافت مبلغی محدود صاحب خانه ای زیبا و مجلل در یکی از بهترین مناطق تهران شوند. که تبدیل به بازپرداخت و پرداخت اقساط آن می شود.

منابع:

https://diyar22.com/blog/%D9%85%D9%82%D8%A7%D9%84%D8%A7%D8%AA/P833-%D9%BE%D8%B1%D9%88% DA%98%D9%87-%D9%86%DB%8C%DA%A9%D8%A7%D9%86.html

https://fa.wikipedia.org/wiki/%D8%AF%D8%B1%DB%8C%D8%A7%DA%86%D9%87_%DA%86%DB%8C%D8%AA%DA %AF%D8%B1

منبع: https://bazarmaskan.melkradar.com/%D9%85%D8%B9%D8%B1%D9%81%DB%8C-%D8%A7%D9%85%DA%A9%D8%A7%D9%86%D8%A7%D8%AA-%D8%AA%D9%81%D8%B1%DB%8C%D8%AD%DB%8C-%D8%AF%D8%B1%DB%8C%D8%A7%DA%86%D9%87-%DA%86%DB%8C%D8%AA%DA%AF%D8%B1/