مشاور و آژانس املاک Archives صفحه 10 از 12 نون روز

این اقدام فقط زمانی صحیح است که بدواً پارکینگ های متناسب با جمعیت برای شهروندان تامین، سپس ممنوعیت پارک اعلام و برای متخلفان جریمه ثبت شود. بهانه دیگری که مطرح می شود آن است که قشر کارمند یا معلم نیز حقوق اندکی می گیرند و اگر بنابر بهبود سطح دستمزدها باشد باید سایر اقشار جامعه نیز حقوق متفاوتی دریافت دارند که این مقایسه نیز اشـتباه است. يک مشاور خوب آمادگی شنيدن هر مشکلی را دارد ، خود را در نقش يک مشاور برای حل مشکل مسکن مشتری خود ببينيد. شما باید بتوانید بین مشتریانی که به دنبال زندگی شهری هستند و مشتریانی که به دنبال زندگی در حومه می‌گردند تفاوت قائل شوید و به مشتریان متناسب با نیازهایشان ملک معرفی کنید. در نشست دو طرف معامله را به پای میز کشیده و آن‌ها را برای قرارداد آماده می‌کنید. هرگز در مقابل تقاضای غیرمنطقی مشتری مبنی بر ارائه آدرس ملک، تن ندهید و هرگز بدون آمادگی و هماهنگی لازم با مالک یا سرایدار و یا مستأجر ساکن، اقدام به سرویس دهی ننمایید.

  • مشاوران املاک باید بتوانند ملک ها را به بهترین شکل بازاریابی کنند.
  • در این مقاله با املاک الماس شهر همراه باشید تا بتوانید با اطمینان بیشتر مشاور املاک خبره و متخصص را بیابید.
  • در سایر
    تعارفات براي ورود و نشستن نیز اتفاق معمول جهت اداي احترام به همین شکل خواهد بود.
  گزارش بانک مرکزی از بازار تهران در خرداد 1403

بدترين کار در مشاوره اين است که بدون اينکه از احساسات و تفکرات مشتری اطلاعی کسب کرده باشيد شروع به صحبت و رهنمود بکنيم، بنابراين مشاور خوب هميشه اول شنونده خوبی است. اگر پیش خریدار پس از انعقاد قرارداد پیش فروش عادی، بخواهد از الزام قانونی استفاده کند، می بایست دعوی الزام به تنظیم سند رسمی پیش فروش ملک را مطرح کند. این قانون برای پیش‌فروشنده نیز مزایایی دارد، درصورت عدم پرداخت اقساط بها یا عوض قراردادی در مواعد مقرر، پیش‌فروشنده باید مراتب را کتباً به دفترخانه تنظیم‌کننده سند اعلام کند.

فنون مشاور املاک (فوت فن مشاور املاک + مهارت ها )

دفتر شعبه پس از ثبت پرونده آن را به نظر قاضی محترم دادگاه می‌رساند. وی نیز با ملاحظه کامل بودن محتویات پرونده دستور تعیین وقت جلسه رسیدگی را به دفتردار خود می‌دهد در نتیجه وقت جلسه رسیدگی تعیین و به طرفین ابلاغ می‌شود. جلسه رسیدگی در موعد مقرر تشکیل می‌شود و  خواهان و خوانده در دادگاه حضور می‌یابند.

شبکه سازی با مشاوران املاک

عزل وی نیز به پیشنهاد شورای مرکزی و با تایید ریاست جمهوری خواهد بود. انتخاب متوالی رئیس سازمان در صورت موافقت و رای اکثریت اعضاء فقط برای دو دوره متوالی مجازاست. حجم بالای مشتری در املاک علاوه بر سابقه درخشان در کارنامه کاری شما تجارب شما را هم بالا خواهد برد و ادامه راه برایتان راحت تر خواهد شد.

شما باید برای خرید و فروش ملک به میزان %۱  کل مبلغ قرارداد را به مشاوران املاک حق کمیسیون پرداخت کنید که سهم هر کدام از خریدار و فروشنده ۵%  خواهد بود. این مبلغ کمیسیون برای قراردادهای اجاره با توجه به میزان رهن کامل ملک تعیین می‌شود. در این حالت برای قراردادهایی که اجاره ماهیانه دارند شما باید مبلغ اجاره را به رهن (به ازای هر ۳۰ هزار تومان اجاره برابر یک میلیون تومان رهن) تبدیل و میزان رهن هر ماه را در سال حساب کنید. حق کمیسیون در این روش برابر با ۷ تا ۱۰ روز رهن در یک ماه خواهد بود که بین موجر و مستاجر نصف می‌شود. بنابر این اگر شما خانه‌ای را به مبلغ ۱۲۰ میلیون تومان رهن کنید باید در مجموع حق کمیسیون ۲۳۰۰ تا ۳۳۰۰ هزار تومان به بنگاه بپردازید.همچنین شما باید بدانید که این فرمول‌های محاسبه فقط در تهران قابل استفاده است و برای اطلاع از شیوه محاسبه حق الزحمه بنگاه‌های املاک در سایر شهرها باید به سایت اتحادیه مشاوران املاک آن شهر مراجعه کنید.

  مشاور خرید و فروش املاک دوره ویژه بازار کار آموزشگاه سنجش پارسیان مشهد

By ljhvd