قیمت و خرید دستگاه تصفیه هوا لوازم خانگی خانه سام | pantaplasma

در فسمت مشخصات دستگاه، مقدار مساحت قید می‌شود؛ پس حتما به آن خرید دستگاه تصفیه هوا خانگی توجه کنید. فیلتر اولیه یا پیش فیلتر در بیشتر دستگاه ها وجود دارد و ذرات بزرگتر و سنگین تر موجود در هوا را جذب می¬کند. به همین دلیل پس از ورود هوا، ابتدا ذرات درشت و سنگین از آن جدا شده و هوای تمیزتر یکبار دیگر تصفیه می شود. این فیلتر که اغلب قابل شستشو نیز هست، عمر فیلتر اصلی دستگاه را بیشتر می کند. این محصول در حقیقت سه دستگاه در یک دستگاه است که مجهز به فیلترهای HEOA، کربن فعال و PCO است. سرعت این تصفیه کننده در سه درجه قابل تنظیم است و زمان تعویض فیلتر نیز از طریق نمایشگر آن به شما اعلام می شود.

  • سلام، جهت خرید دستگاه تسویه هوا نیاز به مشاوره دارم لطفا تماس بگیرید.
  • شاید به همین دلیل است که شهروندان کشورهای توسعه یافته و پیشرفته با هوایی پاک‌تر همچنان از دستگاه های تصفیه هوای خانگی استفاده می کنند.
  • فیلترها را از وکیوم خود خارج کرده و به همان ترتیب درون دستگاه قرار دهید و سپس دستگاه را به برق متصل کرده آن را روشن کنید.
  • بنابراین هر برندی که در سایت فراکالا می‌بینید، قطعاً کیفیت بسیار بالایی دارد.

خریداران و یا مصرف کنندگان دستگاه هایِ تصفیه کننده هوا ممکن است در هنگام خرید دستگاه تصفیهِ هوا دچار تردید شوند و سوالاتی ذهن آن ها را درگیر کند. آشنایی با انواع دستگاه ها می تواند پاسخ بسیاری از سوال های خریداران باشد. به همین دلیل قصد داریم به معرفی انواع دستگاه های تصفیه هوا بپردازیم. توان و قدرت دستگاه تصفیه کننده هوا از دیگر عوامل موثر در قیمت نهایی آن ها به حساب می آید. هر چقدر توان و قدرت دستگاه تصفیه هوا خانگی و یا صنعتی بیشتر باشد، قیمت آن نیز بالا تر خواهد بود. در حقیقت توان و قدرت دستگاه با قیمت دستگاه تصفیه هوا رابطه مستقیم خواهد داشت.

  ۲۷ نکته برای مشاوران حرفه ای املاک جلسه فروش، فایل‌یابی و .. مهندس علیرضا عمویی

اهمیت استفاده از تصفیه هوا در محیط های بسته

کودکان و نوجوانان آسیب پذیر هستند زیرا بدن، اندام ها و سیستم ایمنی آنها هنوز در حال رشد است. آلودگی هوا در دوران کودکی به سلامتی آسیب می رساند و خطر ابتلا به بیماری ها را در مراحل بعدی زندگی افزایش می دهد، با این حال کودکان نمی توانند برای محافظت از خود یا تاثیرگذاری بر سیاست های کیفیت هوا کاری انجام دهند. فیلتر کربن فعال می‌تواند حدود ۳۰۰۰ نوع از آلودگی ها را جذب و مانع از ورود دوباره آنها به محیط شود. بیشتر آلاینده های گازی مثل آمونیاک یا اسپری و بوی سیگار و … توسط این فیلتر تصفیه میشود.

دستگاه تصفیه هوا خودرو ایزی لایف XT-KJ901

اما ما بیش از ۸۰ درصد زمان خود را در محیط‌های داخلی (خانه و محل کار) می‌گذرانیم و می‌توانیم بخش قابل توجهی از کیفیت هوایی که تنفس می‌کنیم را کنترل کنیم. خوشبختانه پیش فیلتر دستگاه تصفیه هوا در اکثر دستگاه ها قابل شستشو است. همانطور که گفتیم حجم هوای نیازمند تصفیه یکی از فاکتورهای بسیار مهم در خرید دستگاه تصفیه هوا است که تاثیر بسزایی در قیمت آن خواهد داشت. خرید دستگاه تصفیه هوا ایستاده برای سالن های زیبایی (به خصوص برای رفع بو ناشی از رنگ مو)، دفاتر کاری و منزل بسیار پیشنهاد می‌شود و می‌تواند تاثیر مثبتی بر بازدهی کارمندنان داشته باشد. این روزها آلودگی هوا به خصوص در شهرهای بزرگ و شلوغ یکی از دغدغه های اساسی همه ی ما است.

شاید به همین دلیل است که شهروندان کشورهای توسعه یافته و پیشرفته با هوایی پاک‌تر همچنان از دستگاه های تصفیه هوای خانگی استفاده می کنند. توجه به برند دستگاه های تصفیه کننده هوا از دیگر نکاتی می باشد که هنگام خرید دستگاه های تصفیه کننده هوا باید به آن توجه شود. دستگاه های تصفیه هوای امروزی معمولاً مجهز به حالت خواب هستند که در آن نور های دستگاه خاموش شده و دور فن آن نیز روی حالت کمینه قرار میگیرد. در این حالت باید صدای دستگاه کمترین مقدار باشد که تقریباً نمی توان متوجه روشن بودن دستگاه شد.

  گزارش بانک مرکزی از بازار تهران در خرداد 1403

By ljhvd