سقف کاذب ، خرید انواع سقف کاذب به همراه نکات اجرای آن آرتان پرس | panelgachikanaf

پروفیل‌های فولادی عملکرد بهتری نسبت به پروفیل‌هایی دارند که از سایر فلزات پنل گچی کناف تهیه شده‌اند. این پروفیل نه تنها زنگ نمی‌زند بلکه امکان شکستنش صفر است. اگر پروژه خود را با کابینت سازی که برای شما طراحی کرده است اجرا کنید، طراحی به عنوان تخفیف پروژه خواهد بود و برای شما رایگان است. اما اگر بعد از انجام طراحی به این نتیجه رسیدید که مایل نیستید با همان کابینت ساز پروژه‌ی خود را اجرا کنید، هزینه طراحی از شما دریافت می‌شود. ما می‌توانیم کابینت‌سازهایی به شما معرفی کنیم که به صورت حرفه ای طراحی انجام می‌دهند. فقط کافیست به پشتیبان خود اطلاع دهید که نیاز به طراحی دارید.

  • سپس ورقه مورد نظر را به کمک پیچ و مهره‌های مخصوصی به دیوار و یا سقف متصل می‌کنند.
  • به طور مثال قیمت سقف کاذب آشپزخانه pvc با قیمت کناف سقف آشپزخانه متفاوت است.
  • قیمت سقف کاذب با توجه به مواد و متریال به کار رفته در آن و اینکه این مواد اولیه داخلی هستند یا وارداتی متغیر می باشد.تورم و نوسانات ارزی هم روی قیمت ها بسیار تاثیر گذار می باشد.
  • می‌توانید از منبت‌کاری‌های پیچیده در سقف‌های POP استفاده کنید.
  • ویژگی بارز این محصول، رنگ پذیری بالا آن و بی خطر بودن برای محیط زیست می باشد.
  تامین مالی مسکن از طریق انتشار اوراق قرضه

از آنجایی که سقف های کاذب به صورت پانل ساخته میشوند با ضربه احتمال آسیب دارند و نیاز به نگهداری و مراقبت دارند. یا دیوارهای کاذب کناف کاری شده را جابجا و به محل جدید منتقل کنیم. تاثیر بسزاییداشته است و همواره به عنوان اصلی ترین گزینه طراحی داخلی و نمای ساختمان ها به کار می رود. جهت انتخاب طراحی مورد نظرتان با توجه به محیط منتخب میتوانید با کارشناسان ما در تماس باشید. طراحی این سازه ها معمولا در کاتالوگ شرکت، توسط مشتریان و با در نظر گرفتن اکثریت سلیقه ها و تنوع بسیاری انتخاب میشود. عمران مدرن به دنبال ایجاد فضایی نوین و هوشمند در ارتباطات ساختمانی است.

معایب سقف کاذب مشبک

سقف کاذب دامپا یا ورق های لمبه پوششی از جنس آلومینیوم هستند، دارای ضخامت های مختلف که علاوه بر زیبایی که دارد از ورود باد به زیر سقف جلو گیری می کند. تولید ورق های دامپا به دو صورت سنتی وصنعتی انجام می گیرد، در روش صنتی با استفاده از دستگاه پرس که میتوان طرح های مختلفی را هم روی آن پیاده کرد ساخت می شود که این روش با محدویت طول و سرعت پایین در تولید همراه است. اما در روش صنعتی ورق های دامپا با بکار گیری از ورق های رنگی با نقش های مختلف به شکل رول فرم طولی ساخته می شود.

معایب سقف کاذب پتینه

پس از نصب نبشی ها لازم است با توجه به محل قرارگیری سپری های اصلی ٬ آویزها نصب شوند . نقش اصلی آویزها مهار وزن سقف کاذب می باشد معمولا تعداد و فاصله بین آویزها متناسب با جنس سقف کاذب و همچنین تعداد روشنایی های مورد نظر محاسبه می شوند . در صورتی که فاصله بین سقف اصلی وسقف کاذببیش از یک متر باشد لازم است برای نصب آویزها ابتدا شبکه ای فلزی نصب شده و سپس آویزها به آن متصل گردند . سازه سقف کاذبشبکه ای از نبشی گالوانیزه ٬ سپری و اتصالات آویز ( آویز فنری و یا مفتول گالوانیزه ) تشکیل می شود . از ویژگی های سقف کاذب شبکه ای ( سقف کاذب تایل ) می توان به سهولت در نصب ٬ دسترسی آسان به فضای بالای سقف کاذب و همچنین امکان تعویض تایل ها اشاره نمود .

  کتاب اصول و فنون مشاوره املاک و الزامات مربوط به فروش ملک در آمریکا: روانشناسی فروش جلد 2 چ1 فروشگاه اینترنتی کتاب گیسوم

POP در سقف‌های کاذب چه مزایایی دارد؟

عمر این سقف ‌ها نسبت به سقف معمولی، کوتاه ‌تر بوده و نیاز به رسیدگی و مراقبت خواهد داشت. این سقف ‌ها در کاهش سر و صدا بسیار موثر بوده و به ‌خصوص برای واحد های آپارتمانی بسیار مناسب خواهد بود. به حداقل رسیدن انتقال انرژی صوتی و ایزولاسیون ساختمان نسبت به صدا. چراغ‌های آویز و چراغ‌های مخفی را نصب کنید که به اتاق گرما ببخشند.

By ljhvd