دفتر املاک بهترین آژانس املاک در منطقه 1 تهران

از نظر مدیران کیلید، چنین سامانه ای برای اولین بار در ایران اجرا شده و در کنار هوش مصنوعی که برای اولین بار در بازار املاک ایران به کار گرفته شده، امکان استفاده از تکنولوژی Web Mapping و AR هم در اپلیکیشن کیلید گنجانده گردیده است. با کمک مدل های محاسباتی و یادگیری ماشین و هم اطلاعات و ابزارهای این سامانه، پیش بینی صحیح از وضعیت بازار و کاهش ریسک معاملات اتفاق می افتد. دیوار با این که یک اپلیکیشن نیازمندی های آنلاین است اما قسمت اعظم از محبوبیت خود را به آگهی های املاک و نیازمندی های بخش املاک مدیون است. شاید بسیاری از مردم، حسام آرمندهی و رضا محمدی کارآفرینان ایرانی را نشناسند، اما «دیوار» را که محصول تفکر و اندیشه آنهبوده و در سال 92 راه اندازی و امتیاز آن توسط شرکت آگه پردازان هوشمند ثبت شده، می شناسند. بازرسان گشت تعزیرات حکومتی در این بازرسی‌ها مشاوران املاک متخلف را که از متعاملین وجوه اضافه دریافت کرده‌ بودند، جریمه کردند.

  • باید ابتدا مشخص شود که چه میزان خانه خالی دست افراد حقیقی است باید این قانون در جهتی هدایت شود که تعداد خانه‌ های خالی که توسط بانک‌ ها نگهداری می ‌شود مشخص و عرضه شود.
  • مبلغ کمیسیون برای رهن و اجاره ملک به گونه ای است که ابتدا مبلغ رهن را به اجاره تبدیل کرده و سپس مجموع آن با مبلغ اجاره بها را در 25 درصد ضرب میکنند تا مبلغ کمیسیون بدست آید.
  • شهرداری وظیفه رسیدگی به امور شهری را بر عهده دارد و انجام این وظائف هزینه‌هایی را به دنبال دارد.
  کارشناس مسکن: تهران و شهرهای بزرگ به جهنم کارگران و کارمندان تبدیل شده است، در کشور ما جابجایی مستاجران حق مطلق صاحب خانه است.

اسم‌گذاری خیابان‌های افسریه به صورت شماره گذاری بوده است و معمولا خیابان‌های این محله اسم ندارند. علت نام‌گذاری این محله شخصی به نام افسرالملوک است که زمین‌های این منطقه را خریداری کرد و در قطعات 120 متری به مردم فروخت. از محلات غربی و متوسط برای خرید آپارتمان در تهران که در زمان حکومت پهلوی به نام آریا شهر خوانده می‎شد، محله صادقیه است.

ریزش سنگین قیمت خودرو در بازار / این خودرو ۱۷۰ میلیون تومان ارزان شد

گودرزی اعلام کرد که متاسفانه در میان برخی از بنگاه داران، معامله صوری و افزایش کاذب قیمت مسکن جا افتاده است. به همین دلیل ممکن است برای امرار معاش خود، دست به تخلفاتی مانند قیمت سازی یا معاملات صوری بزنند. در طی شش ماهی که از سال جاری گذشته است، حدود ۱۴۲۰ مشاور املاک فاقد مجوز را شناسایی کرده و به اتاق اصناف و اماکن معرفی کرده ایم. ۴- حق کمیسیون برای تمدید قرارداد اجاره، از هر طرف معادل یک‌دهم حق کمیسیون اصل قرارداد است که طبق بندهای ۲و ۳محاسبه می‌شود. شابش، سایت و اپلیکیشن تخصصی درج آگهی های املاک زیرنظر شرکت تجارت شخص به شخص ایرانیان است.که سال 94 راه اندازی شده بوده و مدیرعامل آن شهریار هژبر است.

قیمت جدید زعفران اعلام شد

برای پرداخت عوارض نوسازی، کسب و پیشه و بهای خدمات مدیریت پسماند، به دفاتر خدمات الکترونیک شهر مراجعه کرده و یا با همراه داشتن شناسه قبض و پرداخت از طریق خودپردازهای بانکی نیز می‌توانید به پرداخت عوارض خود اقدام فرمایید. نزدیک به سه سال است که قبضینو در کنار شماست و همواره به دنبال ارائه بهترین خدمات به کاربران خود بوده است. حالا که خانواده قبضینو بزرگتر از همیشه شده و هر روز کاربران جدیدتری ما را در این مسیر همراهی می‌کنند تصمیم گرفتیم داستان قبضینو و مسیری را که تنها با انگیزه خدمت رسانی به شما تا اینجا طی کردیم برای شما تعریف کنیم. این منطقه نسبتا جوان با بافت شهری منظم و جدید یکی از محبوب‌ترین و پرمعامله ترین مناطق تهران بوده و بارها در صدر لیست مناطق پرمعامله قرار گرفته است. منطقه ۵ به لحاظ امکانات رفاهی، تفریحی و درمانی وضعیت مناسب و مطلوبی دارد. نحوه محاسبه حق کمیسیون براساس روشی مشخص می باشد که بسته به ارزش ملک و نوع معامله انجام شده، چگونگی تعیین و میزان آن متفاوت می باشد.

  پلمب ۴ هزار بنگاه مسکن متخلف در کشور

در این مطلب ما شما را با بهترین مشاور املاک در غرب تهران، شرق، شمال و جنوب آن آشنا کردیم. اما پیش از آن‌که انتخاب یک کارگذار خوب اهمیت داشته باشد، مهم است که وظایف آن‌ها را بدانید. برای گرفتن از خدمات از بهترین مشاوران املاک در غرب تهران با دفاتر زیر در ارتباط باشید.

By ljhvd