دفترچه راهنمای کوییک سایپا S و R و GX | dlcatalog

دفترچه راهنمای حاضر شامل موارد مربوط به ایمنی رانندگی ، عملکرد تجهیزات و نگهداری خودروی FMC SX5 می باشد. این اطلاعات به شما کمک خواهدکرد که از خودرو به نحو درست استفاده کنید و از تجربه رانندگی با FMC SX5 لذت ببرید. کاتالوگ و شکل های موجود در این دفترچه راهنما به شما کمک خواهد کرد که با خودرو سریعتر آشنا شوید. صندلی‌ها نیز کاملا مشابه تیبا هستند و اثری از راحتی در آن‌ها دیده نمی‌شود. این کابین اصلا دلیل خوبی برای افزایش قیمت این خودرو نیست و اگر قرار باشد خودرویی رشد قیمت داشته باشد، باید تغییرات مثبت نیز در آن اعمال شود. نبود موسسه استاندارد ایمنی مناسب و به‌ روز در ایران باعث شده که کیفیت ایمنی و بدنه خودرو‌ها چندان تعریفی نباشد.

  • همواره به یاد داشته باشید که اطلاعاتی که در دفترچه راهنمای خودرو ذکر شده، از توصیه‌های اطرافیان و مکانیک مورد اعتماد شما نیز معتبرتر است.
  • به عنوان نمونه روشن شدن علامت روغن موتور پشت آمپر خودرو نشان دهنده آن است که روغن موتور خودرو شما کم شده و یا نیاز به تعویض دارد.
  • درحال حاضر ساینا با قیمتی در حدود ۲۸ میلیون تومان عرضه می‌شود که تنها تغییر مثبت آن نسبت به تیبا، سیستم تهویه مطبوع خودکارش است.
  • ساینا با کمربند ایمنی قابل تنظیم ارتفاع و پیش کشندگی، نمایش دمای محیط بیرون، قفل مرکزی، قفل ایمنی، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک دارای کابینی مطمئن برای سرنشینان و مجهز به سامانه نگهدارنده صندلی کودک است.
  • البته بهتر است که سفر شما از مسیر اتوبان باشد چراکه در جاده‌های دوبانده بخصوص در سربالایی‌های شدید با کمبود شتاب و کشش مواجه هستیم و همین سبقت‌گیری‌ها را دشوار خواهد ساخت.
  • اینکه چه قطعه‌ای و با چه مشخصاتی در خودرو شما مورد استفاده قرار گرفته در هنگام وقوع مشکل می‌تواند شما و مکانیک خودرویتان را یاری کند.
  بازار ویلای شمالی در سال 1402 ه

اگر چه یک سری راه کارهای تمیز کردن خودروی کلی وجود دارند که در مورد اکثر خودروها صادق هستند، ولی برخی مثلاً روکش چرم یا پارچه خاص داخل خودروی شما ممکن است نیازهای ویژه‌ای داشته باشند. دفترچه راهنمای خودروی شما ممکن است حتی اطلاعاتی در مورد چگونگی درست تمیز کردن مکان‌هایی مانند آینه بغل‌ها، تیغه برف پاک کن‌ها یا تزئینات کرومی داشته باشد که معمولاً شما حتی فکرش را هم نمی‌کنید. این نوع اطلاعات و موارد بیشتری را می‌توانید در بخش مشخصات فنی دفترچه راهنمای خودروی خود پیدا کنید و با موارد بسیار زیاد و مختلفی در مورد آن آشنا شوید. با دانستن این اطلاعات، به محض بروز مشکل برای خودرو، در صورت نیاز تمامی اطلاعات مورد نیاز در مورد آن را به راحتی می‌توانید منتقل کنید.

شرایط جدید واردات خودرو

هم‌چنین شما می‌توانید سیستم تهویه دیجیتالی را برای خودرو خود انتخاب کنید و با پرداخت هزینه بیشتر، یک سیستم تهویه بروز‌تر داشته باشید. جلو پنجره و سپر نیز طراحی خوبی دارند و نسبت به محصولات هم‌رده، زیبا‌تر شده‌اند. البته در نمای روبرویی نقاط ضعفی دیده می‌شود که اگر سایپا کمی هدفمند عمل کند می‌تواند به‌جای تولید خودرو با نام‌های جدید، فیس‌لیفت محصولات خود را با برطرف کردن ضعف‌ها عرضه کند تا کمی بین‌المللیتر عمل کرده باشد. دفترچه راهنمای فوق، به عنوان یک منبع که از سایت رسمی شرکت عرضه کننده خودرو گردآوری شده است، ارائه می‌شود.

ماشین مورد علاقتو پیدا کن

طراحی داخلی ساینا بسیار بد است و طراحان خلاقیت مثبتی در این کابین از خود نشان نداده‌اند. غربیلک فرمان ساینا مانند تیبا بسیار زشت طراحی شده، دریچه‌های هوا نیز نسبت به تیبا تغییرات جزئی داشته‌اند که چندان به زیبایی کابین کمکی نکرده‌اند. دستگیره بازکردن درب خودرو دایره‌ای شکل طراحی شده و کلید‌های کنترلی روی درب خودرو هم بسیار بد فرم قرار داده شده‌اند. کنسول و داشبور ساینا طرحی متفاوت نسبت به تیبا دارند اما این طراحی جدید به معنای زیبایی بیشتر نیست. برای دریافت کتاب راهنمای کامل خودرو ساینا و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید. نباید فراموش کنیم که ساینا یک خودرو کوچک شهری است و برای رانندگی در شهر بسیار مناسب است چرا که ابعاد مناسب این خودرو باعث می‌شود شما راحت‌تر بتوانید با آن رانندگی کنید و مشکلات پارک خودروی شما کمتر شود.

  پیش بینی دبیر اتحادیه مشاوران املاک تهران از انفجار قیمت مسکن در آینده چیست؟

دفترچه خودرو فولکس واگن

اینکه بدانید چراغ‌های پشت آمپر به چه دلیل روشن شده و هر کدام مختص کدام قطعه از خودرو است و سبب خواهد شد که به نحو بهتری از خودرو خود استفاده کنید. اگر خودرو شما به سیستم اطلاعات سرگرمی (اینوتیمنت) مجهز است و شما قصد دارید گوشی همراه خود را نیز به آن متصل کنید؛ می‌توانید با مطالعه دقیق دفترچه راهنما این کار را به‌راحتی انجام دهید. خودروسازان همواره تاکید می‌کنند که هنگام انتقال خودرو به افراد دیگر حتماً دفترچه راهنما را نیز به مالک جدید تحویل دهید. همچنین اگر خودرو تغییراتی نسبت به حالت کارخانه داشته و یا امکانات و تجهیزات جدیدی به آن اضافه شده مالک جدید حتما باید در جریان قرار گیرد. برای دانلود قانونی کتاب راهنمای کامل خودرو ساینا و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید. ایران خودرو در سال 88 تصمیم گرفت پژو روآ یا همان پژو آردی را با موتور 1700 سی سی دانلود دفترچه ماشین وارد بازار کنـد.

By ljhvd