در ویلایی با طراحی مدرن و شیک، با احساسات خود آرامش بخشید و به زندگی لذت ببخشید!

در حال حاضر املاک بهار با پرسنل مجرب و کارشناسان باتجربه خود و همچنین شیوه کاری مدرن و به روز خود آماده خدمات رسانی به شما مشتری محترم می‌باشد. هرگونه استعلام قیمت یا فروش آسان ملک خود در منطقه شهریار، ملارد، خوشنام وزیبادشت و محمد شهر کرج … با ما همراه باشید. اگر اتاق خواب به سبک مدرن طراحی شود باید از پرده‌های بلند و بدون والان  استفاده کرد. چنانچه فرش و روکش تخت دارای طرح و نقش شلوغی باشد باید از پرده‌های ساده تر استفاده کرد و یا برعکس اگر فرش تک رنگ و یا دو رنگ برای اتاق خواب انتخاب کرده‌اید میتوانید از پرده‌های طرح دار استفاده نمایید. برای پذیرایی هم از مبلمان چوبی  مانند مبل، میز و صندلی و وسایل تزئینی چوبی مانند تابلو یا مجسمه مناسب هستند . باکس و شلف های چوبی  به منظور ایجاد فضای برای قرار دادن گلدان و یا وسایلی مانند کتاب و مجسمه ایده‌ زیبایی هستند.

  • می توانید با همان چیزهای ابتدایی هم که دارید، تحول و تغییر را شروع کنید.
  • در کنار آن بهتر است به جنسیت و رده سنی مراجعه‌کننده ها نیز توجه داشته باشید.
  • این را می توان با تطبیق رنگ ها یا انتخاب موادی که مکمل یکدیگر هستند به دست آورد.

چون بهترین مبلمان برای چیدمان خانه کوچک مدرن، مبلمان راحتی، نیم ست، تاشو و ال شکله. دکوراتیو ها نقش به سزایی در تبدیل خانه شما به یک خانه مدرن را دارند. به کاربردن تلویزیون های بزرگ و مسطح از ویژگی های خانه مدرن میباشد. در این گونه فضا ها معملا از آباژورهای عجیب و متفاوت در گوشه ای از منزل استفاده میشود.

  تاثیر قانون سقف جدید بر بازار اجاره

۱۰. توجه به روانشناسی رنگها

برای این کار می‌توانید از ترکیب یک رنگ خنثی مانند طوسی با سایر رنگ‌ها یا از انواع تیره و روشن یک رنگ برای رنگ‌بندی کل فضا کمک بگیرید. یکی از بهترین ایده ها برای دکور مشاور املاک، انتخاب کردن متریال ست است. این متریال معمولا می توانند جنس های مختلفی داشته باشند و ست کردن آن ها به دو نحو انجام می شود؛ یا رنگ آن ها با هم ست می شود و یا جنس آن ها باهم ست خواهد شد.

طراحی دکوراسیون پارچه فروشی

در قوانین طراحی کلی دکوراسیون املاک انتخاب متریال بسیار مهم است. ورودی لوکس و جذاب باعث می‌شود که مراجعین با اشتیاق به داخل وارد شوند. اگر امکان استفاده از نور طبیعی نبود، سپس از نورهای مصنوعی استفاده کنید.

گنجاندن رنگ های شاد در دیزاین داخلی مشاور املاک می تواند حس تازگی و نشاط را ایجاد کند. در عین حال، استفاده بیش از حد از چنین رنگ هایی برای طراحی داخلی مشاور املاک باید اجتناب کرد، زیرا ممکن است در مدت زمان کوتاهی تمرکز مشتریان را از بین ببرد. استفاده از رنگ‌های ساده، ملایم، مات و شیک و همچنین حفظ یک طرح رنگی هماهنگ و منسجم برای دکوراسیون املاک توصیه می‌شود در حالی معماران همواره توصیه می کنند که از رنگ‌های شلوغ و خیلی خاص در دیزاین داخلی مشاوراملاک خودداری کنید. طراحی دکوراسیون دفتر املاک و مستغلات از اهمیت خاصی برخوردار است زیرا ارتباط نزدیکی با صنعت معماری و ساخت و ساز دارد. خوشبختانه مشاوران املاک مدرن به خوبی از اهمیت طراحی داخلی املاک مطلع هستند.

  ساخت مسکن برای هر متر 150 دلار امکان پذیر نیست

By ljhvd