در خواست خرید قطعات لیفتراک قطعات لیفتراک مبنا ماشین پارس | توکو لیفتراک

منتظر شما در بیست و سومین نمایشگاه بین المللی ماشین آلات، لوازم و مصالح ساختمانی در سالن شهریار غرفه شرکت کاسپین ماشین خاورمیانه هستیم. شما میتوانید برای مشاوره و خرید انواع تجهیزات انبارداری (فروش ریچتراک برقی ،قیمت پالت تراک،جک پالت دستی،فروش استاکر برقی ) ، انواع باطری های لیفتراک ،همچنین انواع خدمات مرتبط با تعمیرات تخصصی لیفتراک و تامین قطعات اصلی لیفتراک با مجموعه پارت ماشین تماس حاصل فرمایید . با خرید قطعات اصل برای لیفتراک زوم لاین در اصفهان از آسیب ها و خسارت‌های جدی جلوگیری خواهید کرد و راندمان کسب و کار خود را افزایش می دهید.

  • ZOOMLION  یا گروه کارخانجات لیفتراک ZOOMLION از جمله کمپانی های با سابقه بیش از ۵۰ سال ساخت ماشین آلات صنعتی از در کشور چین است.
  • برای کسب اطلاعات در مورد دستورالعمل ایمنی لیفتراک روی کلمه مورد نظر کلیک کنید.
  • زوملاین و سایر دستگاه های زولاین را ارائه میکنیم اگر شما میخواهید از یک مرکز معتبر قطعات زوملاین و لوازم یدکی زوملاین را تهیه کنید میتوانید به نمایندگی زوملاین در ایران مراجعه کنید.فروشگاه ایران هیدرولیک مرکزی به عنوان نمایندگی زوملاین اونواع قطعات زوملاین و لوازم یدکی زوملاین را به عنوان نمایندگی زوملاین ارائه میدهد.
  • از جمله محصولاتی که در چهاردهمین نمایشگاه بین المللی سنگ، معادن و صنایع وابسته توسط شرکت کاسپین ماشین خاورمیانه عرضه می شود، لیفتراک دیزلی، لیفتراک برقی و لیفتراک دوگانه سوز از 1.5 تن الی ۱۵ تن و همچنین انواع استاکر برقی، ریچتراک، پالت تراک برقی، یدک کش، جک پالت و …
  • این سری به دلیل اقتصادی و مقرون به صرفه بودن، با اسقبال گسترده ای روبرو شده است.
  مجله زبان المپ | zabannew

معمولا در اکثر خرابی هایی که در لیفتراک ها اتفاق می افتد، مربوط به قطعات است که گاهی به طور کامل قطعه از کار می افتند و با تعمیر کردن نیز درست نمی شوند، در این صورت تنها کاری که می توانید انجام دهید تعویض قطعه است. برای این کار نیاز است تا به یک مرکز فروش و تعمیرات و قطعات لیفتراک زوم لاین مراجعه کنید،توصیه ما برای خرید قطعات لیفتراک زوم لاین مراجعه به نمایندگی و یا مراکز فروش معتبر است. یکی از انواع لیفتراک زوم لاین چری، لیفتراک دیزلی  است؛ این سری از لیفتراک ها در وزن های متنوع تولید می شوند و بدیهی است که کارایی آن ها با یکدیگر متفاوت می باشد. رایج ترین نوع لیفتراک دیزلی، لیفتراک های دیزلی زوم لاین 4، 5 و 7 تن هستند.

قیمت تراش 2 متر – تراش دومتر – فروش دستگاه تراش

می باشد، که شما می توانید با حضور در غرفه ما واقع در فضای باز نمایشگاه بین المللی اصفهان از نزدیک برخی از دستگاه های ما را مشاهده و همچنین توسط کارشناسان برجسته ما اطلاعات بسیار کامل و مفیدی را دریافت کنید. کاسپین ماشین در روزهای برگزاری نمایشگاه شرایط ویژه ای را برای فروش انواع لیفتراک های دیزلی، برقی و دوگانه سوز ارائه می دهد، که شما می توانید با حضور در غرفه این شرکت واقع در نمایشگاه بین المللی اصفهان از این شرایط آگاه و از مزایای آن به طور کامل بهره مند شوید. شرکت کاسپین ماشین خاورمیانه به عنوان نماینده انحصاری شرکت زوم لاین – چری در صنعت ماشین آلات سنگین و لیفتینگ در این نمایشگاه حضور دارد که این شرکت تنها وارد کننده محصولات زوم لاین – چری در ایران می باشد. از جمله محصولاتی که توسط این شرکت در چهاردهمین نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو، مجموعه ها و صنایع وابسته عرضه می شود، لیفتراک های دیزلی، برقی و دوگانه با تناژ های مختلف از ۱.۵ تن الی ۱۵ تن، انواع استاکر برقی و دستی، ریچتراک، پالت تراک برقی، یدک کش، جک پالت و … این لیفتراک به گونه ای طراحی شده که وزنه ی عقب سنگین تری جهت حفظ تعادل در بارهای سنگین تر دارد، به همین جهت ظرفیت بار برداری لیفتراک از ظرفیت نامی آن بیشتر شده است.

  دفتر املاک بهترین آژانس املاک در منطقه 1 تهران

نکات مهم در هنگام خرید لیفتراک

از طرفی این نوع ماشین آلات صنعتی، سر و صدایی تولید نمی کنند و برای محیط های سر پویشیده مناسب اند. از دیگر ویژگی های این نوع لیفتراک، می توان به باتری آن اشاره کرد که توان حمل و نقل بارهای سنگین را دارد. لیفتراک برقی زوم لاین، موتوری قدرتمند و باکیفیت دارد که زمینه افزایش راندمان لیفتراک، را فراهم کرده است. لیفتراک برقی، آلودگی کمی را تولید می کند و به محیط زیست آسیبی وارد نمی کند.

این سری به دلیل اقتصادی و مقرون به صرفه بودن، با اسقبال گسترده ای روبرو شده است. از جمله ویژگی های این لیفتراک می توان به طراحی منحصر به فرد، افزایش ظرفیت کاری، زنجیر دوبل جهت افزایش توان، پدال ترمز اضافه کاهنده، فیلتر هوای دوگانه و …. اشاره کرد، که شما می توانید با حضور در غرفه ما واقع در فضای باز نمایشگاه بین المللی اصفهان، از نزدیک برخی از این دستگاه ها را مشاهده و همچنین توسط کارشناسان برجسته ما اطلاعات بسیار کامل و مفیدی را دریافت کنید. هزینه تعمیرات و قطعات لیفتراک زوم لاین، بسته به مدل ماشین آلات صنعتی و تجهیزات انبارداری، متغیر است. یکی از انواع لیفتراک زوم لاین موجود در ایران، لیفتراک دیزلی زوم لاین است که در مدل های مختلفی تولید و ساخته شده است.

By ljhvd