خرید قسطی ماشین شاهین اتوماتیک با امکان تحویل فوری | zoomotor

این خودرو در سال 1397 روی پلتفرم مگا SP (اولین پلتفرم ملی) ساخته شده و به همین خاطر، لقب اولین خودرو ملی روی اولین پلتفرم ملی را از آن شاهین اقساطی خود کرده است. شاهین، خودرویی به‌روز به‌شمار می‌آید و می‌تواند گزینه‌ی بسیاری از افراد در زمان خرید خودرو خصوصا خانواده‌ها باشد. مزایایی مانند طراحی بدنه، گشتاور بالای موتور و برخی آپشن‌های دیگر مانند سانروف باعث شده که بسیاری به دنبال آگهی‌های خرید و فروش شاهین باشند. همچنین مشابه با طراحی‌های جدید خودروسازی چری، جلوپنجره با تزئینات کرومی، حسی مدرن و جذاب به فیدلیتی می‌دهد.

  • به منظور خرید اقساطی شاهین، به شناسنامه، کارت ملی، برگه سخا، کد ثنا و مدارک محل سکونت نیاز دارید.
  • سدان جمع و جور سایپا ۴۴۴۶ میلی‌متر طول، ۱۷۷۱ میلی‌متر عرض، ۱۴۹۰ میلی‌متر ارتفاع و ۱۲۷۸ کیلوگرم وزن دارد.
  • برای تولید خودرو در ایران، باید از قطعات داخلی و خارجی استفاده شود و این هزینه‌ها زیاد است  در نتیجه بر قیمت شاهین اتوماتیک کارخانه و بازار اثر می‌گذارد.
  • بر این اساس داخل ماشین شاهین مدل جی که شوید اول از همه نمایشگر هفت اینچی توجه شما را به خود جلب خواهد کرد و در وهله بعدی به احتمال زیاد نگاهتان به سقف خواهد افتاد و سانروف را بالای سرتان می‌بینید.

سانروف، تهویه مطبوع اتوماتیک، سیستم مالتی‌مدیا، آینه‌های جانبی تاشو برقی و روکش چرمی صندلی‌ها از جمله این امکانات هستند. همچنین، نتایج تست‌های تصادف شاهین نشان می‌دهد که در بدنه ماشین از مواد محکمی استفاده شده است. در جدول زیر، همه امکانات و آپشن‌های رفاهی شاهین به تفکیک آورده شده است. از سوی دیگر شاهین بخاطر جدید بودن طراحی آن، می‌توان گفت در بین خودرو‌های ایرانی بهترین آپشن‌ها و جدیدترین آن‌ها را میزبانی می‌کند. اگر سواری با این خودرو را تجربه کنید، می توانید با حداکثر سرعت 190 کیلومتر بر ساعت پیش روید.

  بازار املاک کلنجی در مناطق 4 و 5 تهران + قیمت روز

طرح فروش اقساطی پیکاپ کلوت اتوماتیک ویژه عید فطر

تجربه کاربری مالکان شاهین نشان می‌دهد که عموما وجود سانروف را یک مزیت ویژه برای این سدان جذاب می‌دانند. فضای کابین به اندازه یک خانواده ۴ نفره جادار است و به نظر می‌رسد برای سفر‌های خانوادگی از راحتی کافی برخوردار باشد. در ایت سایپا شما با توجه به شرایط خودتان میتوانید پیش پرداخت و پرداختی ماهانه را تعیین کنید. اما آنچه که می تواند به طور قطع نظر خریداران را تغییر دهد، ایمنی وسیله نقلیه می باشد.

چرا ماشین شاهین بهترین انتخاب در بین خودروهای ایرانی است؟

از این رو اگر شما هم مشتاق سواری با یک ماشین به روز و لوکس داخلی هستید که هم از قیمت مناسبی برخوردار باشد و هم بتواند نیازهای شما را برطرف سازد، شاهین می تواند همان خودرو باشد. از طرفی اگر پول لازم برای خرید این خودرو را ندارید، جای ناراحتی نیست چرا که کیان خودرو با فراهم آوردن زمینه فروش اقساطی این ماشین ملی سعی بر بیشترین خدمت رسانی به متقاضیان عزیز دارد. بنابراین تنها کافی است شما عزیزان به صفحه فروش اقساطی محصولات سایپا مراجعه کرده و با مطالعه شرایط خرید شاهین اقساطی سایپا 1401 مهلت بازپرداخت اقساط را از 12 ماه تا 60 ماه تعیین نموده و فرایند خرید را دنبال کنید. در کابین شاهین اتوماتیک، تغییراتی با هدف ارتقا زیبایی و کاربردی بودن انجام شده است. تریم داخلی کابین این خودرو با ترکیب دو رنگ کرم و مشکی، همراه با قطعات دکوراتیو با طرح چوب، ظاهری شیک و مدرن را ارائه می‌دهد.

  خرید ویلای لوکس در دماوند

این تغییرات در رنگ‌های تیره شاهین اتوماتیک، زیبایی خودرو را به‌وضوح بیشتر نمایان می‌کنند. این خودرو نیز هم‌چون سایر خودروهای شرکت سایپا مشمول طرح اقساطی شرایطی سایپا می‌شود؛ بدین‌ترتیب شما می‌توانید شاهین اتوماتیک را به‌صورت اقساطی و تحویل فوری از سپند خودرو تهیه کنید. با خرید خودرو شاهین از مزایای تصاحب یک خودروی زیبا و مدرن، خدمات پس از فروش گسترده، کابین جادار و خدمات رفاهی متنوع برخوردار خواهید شد. خرید اقساطی سایپا به سبب کیفیت ساخت محصولات این شرکت خودروسازی ایرانی، همواره طرفداران زیادی دارد. اما سایپا مدت‌هاست که طرح فروش اقساطی ساینا، سراتو، پراید، تیبا، شاهین، چانگان و دیگر تولیدات خود را متوقف کرده است و علاقمندان به این محصولات با سردرگمی مواجه شده‌اند.

By ljhvd