بهترین کتابهای ایرانی که باید خواند 10+3 تا از آثار مشهور ادبی ایران که ارزش خواندن دارند

داستان یک هکر و دزد سایبری را دنبال می‌کند که توانایی نفوذ به فضای دانلود فراکتاب مجازی را دارد. «نورومنسر» سه‌گانه‌ی جوایز علمی‌ـ‌تخیلی (جایزه‌ی هوگو، جایزه‌ی نبولا، و جایزه‌ی فیلیپ کی. دیک) را از آن خود کرد. بچه‌های نیمه‌شب داستانی است حکایت‌گونه و تمثیلی از حوادث هند، قبل و بعد از استقلال هند و جدایی از پاکستان، که در نیمه‌شب ۱۵ اوت ۱۹۴۷ اتفاق افتاد.

هرکی از تست های ادبیات موضوعی کامل استفاده کرده مطمعن باشید تو تست زنی اون مبحث خیلی قوی هستش. داخل کتاب قرابت معنایی هفت خان خیلی سبز مثل کتاب دستور زبان فارسی هستش یعنی کامل اومده درس به درس جلو رفته و کلا تست هست. به نظر من بهترین کتاب رمان تاریخی قبل از طوفان ، بعد از طوفان و سه جلد وسط این دو شاهکار ادبی ژوزف بالسامو میباشد که اگر بخونید دیگه عیچ داستانی برایتان جذاب نیست و دزیره خوب بود.

  • نویسنده در این کتاب، روایتگر ماجراهای خانواده‌ای فقیر است که به امید داشتن یک زندگی بهتر، مهاجرت را انتخاب می‌کنند.
  • این کتاب با عنوان جذاب خود «صد سال تنهایی» مورد توجه بسیاری از نویسنده‌ها و منتقدان قرار گرفت.
  • این کتاب که در هر قسمت از دید یک شخص متفاوت بیان می‌شود،‌ سفر در زمان را به تصویر می‌کشد.
  • پسرکی که با جهان خود بیگانه است و در تلاش است تا بفهمد در این دنیای غریب و نکبتی، کجای راه قرار دارد.
  نگاهی به دلایل حضور شرکت های مسکن چینی در ایران

این مجموعه شامل تاویل دو داستان از صادق هدایت به نامهای “سه قطره خون” و “زنده به گور” اثر است. فرهنگ نامه شریعتی، گردآوری شده اصطلاحات و واژه های ادبی، سیاسی، ایدئولوژیک، جامعه شناختی و فلسفی – دینی از آثار دکتر شریعتی و توضیح مفهومی آنها. دستور زبان را می توان به اجمال دانشی دانست که به بررسی ساختمان زبان می پردازد و ساختار واژگان و پیوند میان آنها را در یک زنجیرۀ گفتاری توصیف می کند.

از لحاظ تستی این کتاب تست های زیادی داره که تو سه سطح آورده شده. ینی مثل کتاب های تست جداگونه کنکور هست که سطح ساده، متوسط و سخت تقسیم بندی شده. این نوع دسته بندی میتونه بهتون بفهمونه که چقد تسلط دارید بر اون مبحث. تو قسمت تست این کتاب ی ابتکاری به خرج داده که اسمش نون شب هست. 151 آزمون 5 تایی هست که شما هر شب باید یک صفحه رو حل بکنید و به مرور زمان به تسلط کامل دست پیدا کنید.

دانلود کتاب قحطی عشق

این کتاب تا لحظۀ انتشار این متن ۴۶ بار تجدید چاپ شده که در بازار نشر ایران عدد کم‌نظیری است. یک کتاب دیگر از عباس معروفی که در لیست کتابهای ایرانی معروف جا دارد. امیدوارم این مطلب برای انتخاب کتابهای خوب از نویسندگان ایرانی به شما کمک کند. البته قبلا در مطلبی مستقل دربارۀ بهترین نویسندگان ایرانی هم حرف زده‌ایم. اسرارنامه”’ یکی از مثنوی‌های عطار نیشابوری|مسلم‌السند فریدالدین عطار نیشابوری و احتمالاً از جمله نخستین آثار او بوده است .

سه مقاله نخستن آن به ترتیب دربارهٔ توحید و نعت و فضائل خلفای راشدیناست. در ابتدا بى تجربه و بى علم و دانش خاصى شروع به خريد و فروش سهام ميكرد و به تبع مسئوليت آن را هم بايد ميپذيرفت. كتاب ” چگونه در بورس دو ميليون دلار بدست آوردم” تجربه ى ٣٠ ساله ى معامله گرى نيكلاس دارواس در بازار بزرگ بورس است. گاهى به حرف هاى اطرافيان گوش كرد و گاهى فقط به خودش اعتماد داشت. او نكات كليدى و جالبى را در طى اين مدت به دست آورد كه دانستن آن براى كسى كه امروزه خواهان ورود به بازار بورس است، خالى از لطف نيست. نامه هاى شاملو سرشار از اثر درهم تنيدگى روح و جان آن دو است.

  آیا بازار مسکن در شب عید بسته می شود؟ + جدول قیمت

کتاب دوست اجتماعی من

خانم جین برودی در مدرسه‌ی دخترانه‌ی بی‌سروصدای «مارسیا بلین»، بهترین و موفق‌ترین دوران تدریس خود را سپری می‌کند. او تصمیم دارد تا عدم وابستگی، انگیزه و بلندپروازی را ملکه‌ی ذهن دانش‌آموزان سازد اما خیانت یکی از این دانش‌آموزان به خانم برودی، همه چیز را دستخوش تغییر می‌کند. داستان کتاب در مورد نویسنده‌ای است که بعد از مصرف هروئین و کشتن حشرات و زنش از دست پلیس به کشوری اسلامی در آفریقا فرار می‌کند، آن‌جا در کنار حشرات غول‌پیکر در بارها می‌چرخد و مواد مصرف می‌کند. رمان در قالب یادداشت‌های یک استاد سی و هفت/هشت ساله‌ی ادبیات به‌نام «هامبرتِ سن» و از منظر اول شخص به پیش می‌رود که عاشق «دُلورس هِیزِ» ۱۲ ساله شده است. در ابتدای رمان «پورتیا» در سن شانزده سالگی در دهه‌ی ۱۹۳۰ میلادی، به‌سوی لندن راه می‌افتد، تا با برادر و خواهر ناتنی خویش زندگی کند. تلخی برباد رفتن دوران نوجوانی؛ هوس، سوءِتفاهم، ضعف عاطفیِ دوران بلوغ، و تلخی معصومانه‌ی مورد خیانت واقع شدن، با طنز و طعنه درون‌مایه‌ی این کتاب است.

معرفی کتاب‌هایی از دل تاریخ و فرهنگ آمریکا

کتاب قرابت معنایی جامع نشرالگو شامل 65 مفهوم هستش که تو کنکور های سراسری سال های گذشته ازش استفاده شده. یکی از مهم ترین مبحث های ادبیات، قرابت معنایی هستش که تقریبا 1/3 ادبیات رو شامل میشه که 9 سوال کنکور هستش.یکی از دغدغه های مهم دانش آموزان قرابت معنایی هستش که تو ادامه برات توضیح میدم. این کتاب را رضا امیرخانی در سال ۷۸ نوشته و جالب است بدانید همین الان هم یکی از پرفروش‌ترین کتابهای ایرانی است و به زبانهای روسی و اندونزیایی هم ترجمه شده. در بخش دوم همبهترین کتابهای ایرانی که خودم خوانده‌ام را آورده‌ام.

  پیش بینی مهم قیمت مسکن در سال 1403/ مسکن ارزان است یا گران؟

By ljhvd