آموزش مشاور املاک بازاریابی پاشا

از مالک برای چند روز مثلا ۱۰ روز یا یک هفته فرصت بگیرد تا فایلش را بفروشد. به طور متمرکز روی فایلش کار کند و مطمئن باشد که با قیمت جدید زودتر از زمانی که قول داده فایل به فروش می رسد . مهم ترین دلیل تاسیس پایگاه ملک آموز نیز همین خلاء در بخش آموزش فنی مشاورین املاک است.

  • دوره آموزش مشاورین املاک اولین بار با حضور فعالین مشاور املاک نوشهر برگزار شد و افرادی که در این دوره شرکت کردند رضایت 89% از دوره «تکنیک‌های پولسازی در املاک» داشتند.
  • اگر چیزی در یک معامله اخلاقی به نظر نمی رسد ، به غرایز خود اعتماد کنید و از آن اجتناب کنید.
  • باید روی اصطلاحات و جمله بندی‌های خودتون کار کنین تا بتونین مشتری رو به خوبی متقاعد کنین.
  • ثقفیمدیر املاک، تهران (منطقه ۵)این دوره ها توی کارم خیلی کاربرد داشته قطعا چه به دوستان عزیزم، چه به رقبای محترمم پیشنهاد میدم چون توی اینکار باید بیشتر بدونی.

در آنالیز های انجام شده روی عملکرد دانشجوهای دوره آموزشی املاک ، درصد موفقیت افرادی که اطلاعات را طبقه بندی و یادداشت میکنند ، بسیار بالاتر از افرادی بود که سعی میکنند اطلاعات را تنها به خاطر بسپارند و یا در note گوشی خود ذخیره کنند . یک مشاوره املاک خوب، برای جذب مشتریان بیشتر باید آگهی‌هاشو طوری بنویسه که تمام مشخصات ملک، از جمله امکانات داخلی، قیمت، سال ساخت و سایر توضیحات واجب ذکر شده باشه. کمیسیون یا حق‌الزحمه، به معنی دریافت مبلغی پس از انجام خرید و فروش ملکه که به مشاور املاک تعلق میگیره. حالا اگه بخواین این کمیسیون رو افزایش بدین، راه‌های زیادی وجود داره.

  توضیحاتی در مورد پست ملک

دسترسی سریع

جهت همکاری با مجموعه صدف مشخصات خود را ثبت کنید تا در اسرع وقت با شما تماس گرفته شود. در صورتیکه از استان های دیگر هستید می توانید فرم سمت راست را تکمیل نمایید، دوره MBA به صورت محتوای آموزشی با ارسال پکیج آموزشی و یا کامل به صورت مجازی و وبیناری نیز قابل برگزاری است. ۱- در دوره های حضوری درصورتیکه  شهریه خود را نقدی  و یکجا پرداخت نمایید ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه به ارزش ۷۹۰ هزار تومان را به صورت رایگان دریافت می نمایید. این دوره برای مسلط شدن به فنون زبان بدن و همچنین دریافت پیامی که زبان بدن مشتری به همراه دارد، به شما کمک خواهد کرد. جالب است بدانید که زبان بدن بیشتر از زبان مکالمه روی مشتریان شما اثر خواهد گذاشت. مردم به چیزی که می بیننند، بیشتر از چیزی که می شنوند توجه می کنند و این یعنی زبان بدن شما از حرف هایی که می زنید مهم تر است.

دوره آموزشی داوری حقوقی املاک

این دوره از اولین پله که همان آشنایی با شغل املاک و منطقه شناسی است شروع شده و در عرض حدود 30 ساعت  شما را تبدیل به یک مشاور فوق حرفه ای میکنید. تمام نکاتی که برای رسیدن به درآمد حداقل 500 میلیون نیاز دارید در این دوره به شما آموزش داده میشود. به این چنین درآمدهایی میرسید در صورتی که دوره ها چندین بار ببینید و حرفه ای شوید. در شغل مشاوری املاک, همه افراد جامعه برای بزرگترین خرید زندگی خود (خرید مِلک) به شما نیاز دارند.

  قیمت آپارتمان بدون کلید در تهران چقدر است؟

اصفهانی های عزیز، فرصت شرکت در دوره مشاوره املاک برای شما نیز به صورت حضوری و آنلاین فراهم است. مشاورین عزیز، شما یک شغل پر چالشی دارید، به همین دلیل مدام باید اطلاعات خود را در این حوزه ارتقا دهید تا بتواند حضوری پررنگ داشته باشید. دانستن اصول مشاوره و بازاریابی املاک برای همه ی افراد فعال در این شغل از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده است. برای اینکه بتوانید بازده کاری خودتان را افزایش دهید شرکت در دوره مشاوره املاک الزامی است. به عنوان مثال بازاریابی برای جلب توجه مشتریان نقش بسیار مهمی دارد.

By ljhvd